torsdag 2. oktober 2014

Domkirkeodden 01.10.2014

Hei, i går dro vi på en liten utflukt til Hamar på museet domkirkeodden. Da fikk vi i oppgave å ta bilder av det "berømte" glasshuset hvor det står ruiner av en gammel kirke inni. Vi fikk også i oppgave å jobbe med noen av de metodene vi har brukt før, jeg valgte å bruke linjer, siden glasshuset består av flere linjer som går på kryss og tvers og det synes jeg var litt fint, som det bildet her:
 
Kamera: Canon 1100D
 
(f.9 - ISO 100)
 
Her kan du se linjene beveger seg med hverandre og det ser ut som himmelen tiltrekker strekene til seg.
 
Noen av de andre bildene ble tatt inne i glasshuset, vi gikk rundt og tok bilder av ruinene, jeg jobbet fortsatt med linjer her, men det var litt vanskeligere siden alt var av stein og nesten ingenting av det var helt rett.
 
(f.5 - ISO 100)
 
 

(f.5.6 - ISO 125)                                 (f.9 - ISO 100)
 
 
 
Det var da en del bilder av det vi jobbet med i går, har mange flere, så kanskje dere får se dem i litt senere tider. Jeg er veldig fornøyd med bildene mine, bildene viser tydelige linjer samtidig som det skaper en egen "stemning" i bildene.
 



1 kommentar: