mandag 13. april 2015

Vår

Nå er det vår, blomsten og trærne får farge og spirer opp naturen. Derfor er det veldig fint å ta bilder, slik at man kan få en god følelse av våren.

Onsdag forrige uke gikk jeg og Ingeborg ut den siste halvtimen og lot naturen inspirere oss, da tok vi ett par bilder hver. Her er mine resultater.

(NIKON D60 - f/9 - ISO 200)
Dette er bare et bilde jeg tok for å få fram naturen, du kan se konglene på bakken som har kommet fram etter vinteren, gresset som er litt brunt enda, men reiser seg forsiktig.


(NIKON D60 - f/9 - ISO 200)

Her kan du se en trestubb som gresset vokser seg rundt, dette er noe jeg mener er vår, alt kommer fram etter vinteren og vokser seg opp etter å ha blitt klemt ned av snøen.







(NIKON D60 - f/9 - ISO 200)

Disse bildene går veldig inn i hverandre, syntest det ble veldig kult å ha tre stykken på rad. Dette er da gåsunger som vi kaller det, de er da ikke helt ferdig utvokst noen av dem, noe som er synd siden påsken er over og dette er noe som blir mest brukt i påsken. Jeg synes disse får våren veldig fra, når de starter å komme fram, da er det vår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar